Minął już miesiąc odkąd przyszedł do mnie mój egzemplarz opaski IceStripe w wersji Elite. Z zamiarem zakupu nosiłem się już jakiś czas, więc tym bardziej ucieszyła mnie wiadomość, że najbardziej “wypasiony” jej model niedługo będzie mój.
KILKA SŁÓW O IDEI ICEstripe
Jak przeczytamy na stronie Producenta:
“ICEstripe to kolekcja unikalnych identyfikatorów, zawierających indywidualne dane, takie jak: imię i nazwisko, grupę krwi, informacje o chorobach na które cierpi posiadacz ICEstripe, oraz najważniejsze – numer kontaktowy do bliskiej osoby, którą należy zawiadomić w razie nagłego wypadku.”
Dalej czytamy:
– “Jeżeli nie będziesz w stanie mówić za siebie, ICEstripe to zrobi
– Dzięki ICEstripe ratownicy błyskawicznie uzyskają informacje o Twoich dolegliwościach i możliwych przyczynach utraty przytomności”
Całość zapakowana jest w elegancką puszkę z wytłoczonym logo producenta. Wszystko bardzo przyjemnie się komponuje, i jest wykonane z dbałością o detale.
Sama opaska przychodzi do nas w rozmiarze mocno powiększonym. W zestawie znajdziemy instrukcję tekstowo, obrazkową, jak skrócić do własnych potrzeb. Warto dodać, że cała operacja zajęła mi 30 sekund.
Grawer wykonany metodą laserową, co gwarantuje trwałość i uniemożliwia starcie się danych.
ZAMÓWIENIE
Sam sposób zamówienia i konfiguracji opaski również zasługuje na uwagę. Podczas zamawiania Producent oferuje bardzo wygodny konfigurator, który pozwoli wpisać dane, które pojawią się na gotowej opasce, a co ciekawe pozwala nam podejrzeć, jak będzie wyglądał produkt końcowy. Do wyboru mamy paski we wszystkich możliwych kolorach tęczy.
JAK SPRAWDZAŁEM PRODUKT
Jak wspomniałem na początku opaska jest już ze mną miesiąc czasu. Przez ten okres ani razu jej nie ściągnąłem. Jest ze mną podczas biegania, snu, kąpieli, na basenie, na rowerze. Nie przeszkadza w niczym, nie krępuje ruchów. Grawer pozostał nienaruszony, opaska wciąż wygląda jak nowa.
PODSUMOWANIE
Szczerze polecam zakup opaski każdemu, kto jeszcze się waha. Pomóżcie służbom ratowniczym szybko poinformować bliskich w razie problemów ze zdrowiem. Opaska nie należy do najtańszych gadżetów dla sportowca, jednak uważam, że to dobra inwestycja, która kiedyś może nam się opłacić.
Nie polecam. Grawer jest nietrwały i niewidoczny po kilku tygodniach. Brak odpowiedzi na reklamację od kilku miesiecy.
NIE POLECAM!!! ze względu na bardzo mało czytelny grawer. Firma nie stosuje się do przepisów praw konsumenta, nie informuje o braku możliwości odstąpienia od umowy (a wręcz przeciwnie w regulaminie jest zapis, że można tego dokonać). Wizualizacja gotowego produktu jest idealna, niestety bardzo odbiega od rzeczywistości. Bez lupy nikt nie przeczyta np. numeru telefonu.
Dziwi mnie fakt jak wielu "sportowców" poleca ten produkt a mam wrażenie ze nigdy opaski nie były przez nich noszone. Firma bardzo nierzetelna i nieuczciwa. Jakość tragiczna. Grawer najtańszy, najsłabszy i prawie niewidoczny. Opaski kolorowe blekna niemal od razu. Co gorsza firma nie odpowiada na korespondencje, uwagi klientów nie sa respektowane,usuwa złe opinie na Facebooku, krótko mowiac garażowa firma!
Dziwi mnie fakt jak bardzo ludzie sportu podpisują sie pod czyms tak tandetnym? Proponuje najpierw użytkować – wystarczą 3 miesiące zeby pozniej wydawać pochlebne decyzje.
Miło byc tak ładnie, a wyszło poniżej standardu przyzwoitości.
Generalnie używam jej już ponad rok czasu i faktycznie trochę się porysowała, co moim zdaniem jest normalne przy noszeniu 24h na dobę 🙂 Za tą cenę nie ma co marudzić 🙂
Nie polecam zakupów w tej firmie. Złożyłam zamówienie, płaciłam przez PayU przelewem i za każdym razem dostawałam maile z potwierdzeniem złożenia zamówienia i z potwierdzeniem zapłaty (ze strony sklepu i ze strony PayU). Następnie otrzymałam maila, że moje zamówienie zostało anulowane. I tyle. O wyjaśnienia musiałam się prosić drogą elektroniczną bo nie raczono tego wyjaśnić. Przecież wiadomość jest generowana automatycznie. No i Pan, który mi “wyjaśniał” (nie potrafił /nie wiedział / nie chciał się zainteresować) całą tą sytuację stwierdził, że to nie ich wina tylko PayU i ze strony firmy na moje nazwisko nie dokonano żadnej opłaty. Skoro nie dokonano opłaty, to dlaczego wysłano mi maila, że moje zamówienie zostało wysłane? Wysłane gdzie? Do anulowania? Firma ma kompletnie w dupie czy jej pośrednik (PayU) uczciwie dokonuje przelewów czy nie. Ja straciłam około 50 zł, ale niezmiernie mnie zirytował Pan, który nie wiedział kompletnie jak wyjaśnić klientowi co powinien w takiej sytuacji zrobić. Wiedział tylko, że to nie wina sklepu (skąd w takim razie wiadomość o wysyłce towaru?) i że oni nie odpowiadają za pośredników (taki pośrednik też wyrabia firmie opinię). Acha, Pan był jeszcze oburzony, że ja chce wiedzieć dlaczego moje zamówienie zostało anulowane. Nie potrafił zrozumieć, że otrzymanie maila w stylu “Hejka, anulowaliśmy twoje zlecenie, trzymaj się” może solidnie wkur@#$. To prawda, że kasują złe opinie z Facebooka. Nie polecam, nie wiadomo za co płacisz.
Nie polecam zakupów w tej firmie. Złożyłam zamówienie, płaciłam przez PayU przelewem i za każdym razem dostawałam maile z potwierdzeniem złożenia zamówienia i z potwierdzeniem zapłaty (ze strony sklepu i ze strony PayU). Następnie otrzymałam maila, że moje zamówienie zostało anulowane. I tyle. O wyjaśnienia musiałam się prosić drogą elektroniczną bo nie raczono tego wyjaśnić. Przecież wiadomość jest generowana automatycznie. No i Pan, który mi “wyjaśniał” (nie potrafił /nie wiedział / nie chciał się zainteresować) całą tą sytuację stwierdził, że to nie ich wina tylko PayU i ze strony firmy na moje nazwisko nie dokonano żadnej opłaty. Skoro nie dokonano opłaty, to dlaczego wysłano mi maila, że moje zamówienie zostało wysłane? Wysłane gdzie? Do anulowania? Firma ma kompletnie w dupie czy jej pośrednik (PayU) uczciwie dokonuje przelewów czy nie. Ja straciłam około 50 zł, ale niezmiernie mnie zirytował Pan, który nie wiedział kompletnie jak wyjaśnić klientowi co powinien w takiej sytuacji zrobić. Wiedział tylko, że to nie wina sklepu (skąd w takim razie wiadomość o wysyłce towaru?) i że oni nie odpowiadają za pośredników (taki pośrednik też wyrabia firmie opinię). Acha, Pan był jeszcze oburzony, że ja chce wiedzieć dlaczego moje zamówienie zostało anulowane. Nie potrafił zrozumieć, że otrzymanie maila w stylu “Hejka, anulowaliśmy twoje zlecenie, trzymaj się” może solidnie wkur@#$. To prawda, że kasują złe opinie z Facebooka. Nie polecam, nie wiadomo za co płacisz.
Dzisiejszego dnia odebrałam paczkę z zamówieniem z poczty. Okazuje się, że paczka czekała na mnie od dnia 04.06.2018. natomiast mail z informacją o anulowaniu zamówienia został do mnie wysłany dnia 06.06.2018 (nie przebywałam akurat pod adresem, na który powinno przyjść awizo więc nie mogłam tego sprawdzić i polegałam na wysłanym do mnie dwa dni później mailu). Jakim cudem do tego doszło?
Wygląda na to, że mail z informacją o anulowaniu zamówienia został do mnie wysłany przez pomyłkę, ponieważ zamówienie czekało na mnie na poczcie już od 2 dni. Gdyby nie ten omyłkowo wysłany mail, nie byłoby tylu nerwów. Wystarczyło tylko chcieć sprawdzić co się z przesyłką właściwie stało i czy została wysłana na podany adres – co NIE zostało zrobione a o co prosiłam.
Co do samego zamówionego towaru, jestem bardzo zadowolona – wyraźny i czytelny grawer, mocny pasek. W dwóch słowach – solidne wykonanie. Na pewno długo posłuży. Teraz jestem zadowolona i mogę polecić produkt.